خرید و نصب فیلتر ماشین لباسشویی در تهران
۲ تیر ۱۴۰۱

خرید و نصب فیلتر ماشین لباسشویی در تهران

فیلتر ماشین لباسشویی، یکی از قطعات مهم این دستگاه می باشد و برای عملکرد صحیح و بهینه ماشین، ضروری است. فیلتر لباسشویی به گونه ای طراحی شده است که تمام اشیای خارجی نظیر پرز، مو، اقلام کوچک و … را جمع آوری کند. در صورت خرابی این قطعه، باید در اسرع وقت تعویض شود و مجددا نصب گردد. برای پیدا کردن یک مرکز مطمئن برای خرید و نصب فیلتر ماشین لباسشویی در تهران ، با ما در این متن همراه باشید. همچنین برای تعمیر ماشین لباسشویی در تهران می توانید از تکنسین های ما بهره بگیرید.

فیلتر لباسشویی چیست؟

فیلتر ماشین لباسشویی، قطعه ای است که تمام اشیای خارجی مثل پرز، مو، سنجاق، سکه، دکمه و … را جمع آوری می کند تا تخلیه ماشین به خوبی صورت بگیرد. فیلتر تخلیه در صورت خرابی می تواند مشکلات زیادی را ایجاد کند و به لباس های شما آسیب بزند.

فیلترهای ماشین لباسشویی در مکان های مختلفی قرار دارند؛ مثلا فیلتر لباسشویی سامسونگ با بوش و جنرال الکتریک، متفاوت است. پیدا کردن این قطعه معمولا کار سختی نیست و به طور کامل در دفترچه راهنمای محصول شرح داده شده است. اگر به دفترچه راهنمای ماشین تان دسترسی ندارید، می توانید با جستجوی عبارت “فیلتر تخلیه” در سایت، به مقالات جامع و اختصاصی ما دسترسی پیدا کنید.

برسی و تمیز کردن منظم فیلتر تخلیه برای اطمینان از عملکرد صحیح آن ضروری است. در صورت خرابی این قطعه، مشکلات زیادی رخ می دهند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

فیلتر لباسشویی چیست؟

اهمیت دریافت خدمات از سرویسی معتبر

از آنجایی که فیلتر تخلیه نقش مهی در ماشین لباسشویی ایفا می کند، بسیار مهم است که آن را از یک مرکز مطمئن خریداری کنید. در صورتی که فیلتر کیفیت خوبی نداشته باشد، مشکلات لباسشویی شما ادامه خواهد داشت. علاوه بر این، بسیار مهم است که فیلتر به درستی نصب و تعویض شود؛ در غیر این صورت مشکلات لباسشویی شما بدتر خواهد شد و ممکن است به دستگاه آسیب برسد.

خرید و نصب فیلتر ماشین لباسشویی در تهران

مرکز تعمیراتو۲۴، مفتخر است که به طور کاملا حرفه ای، خدمات خرید و نصب فیلتر ماشین لباسشویی در تهران را انجام دهد. چه در شمال تهران زندگی کنید و چه در جنوب فرقی نمی کند، تکنسین های حرفه ای و آموزش دیده ما در منزل شما حضور پیدا می کنند و در سریع ترین زمان ممکن، عملیات تعویض و نصب را انجام می دهند.

اگر بابت اصل بودن قطعات نگران هستید، باید به شما بگوییم که تمام قطعات کاملا ضمانت اورجینال بودن دارند و در جلوی چشم شما تعویض می شوند. همچنین تکنسین های ماشین لباسشویی تعمیراتو۲۴، با وجود خدمات فوق العاده، قیمت بسیار منصفانه ای را از شما دریافت می کنند.

ما برای رضایت شما اهمیت زیادی قائل هستیم؛ بنابراین در صورت هرگونه نارضایتی، می توانید با پشتیبانی ما تماس بگیرید و ما تمام تلاش خود را برای به دست آوردن رضایت شما خواهیم کرد.

برای خرید و نصب فیلتر ماشین لباسشویی در تهران با شماره های ما در زیر تماس حاصل کنید:

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی تعمیراتو24

آیا خدمات تعمیراتو مختص به برند خاصی است؟

خیر. تکنسین های تعمیراتو۲۴ برای هر تعمیر برند لوازم خانگی، به طور حرفه ای آموزش دیده اند و تجربه بسیاری دارند. این به این معنی است که چه ماشین لباسشویی شما از برندهای ایرانی اسنوا، پاکشوما و یا آبسال باشد و چه برندهای خارجی ال جی، سامسونگ، بوش، کندی، جنرال الکتریک و …، آن ها توانایی تعمیرات تخصصی و خدمات نصب فیلتر را خواهند داشت.

در صورت تعویض نکردن فیلتر چه مشکلاتی رخ می دهد؟

خرابی فیلتر به میزان قابل توجهی کارایی دستگاه را به خطر می اندازد. لباس های شما بوی بسیار بد و کپک مانندگی میگیرند، پرز زیادی روی آن ها می نشیند و حتی بعد از شستشو هم کثیف خواهند ماند. همچنین سهل انگاری، می تواند باعث ایجاد کپک در خود لباسشویی شما شود! با این اتفاق، واکنش های آلرژیکی شما و خانواده تان را تهدید خواهند کرد.

از طرفی دیگر، تعویض نکردن فیلتر باعث می شود لباسشویی ناکارآمد شود و انرژی بیشتری مصرف کند؛ به این معنی که مبلغ بسیار بیشتری بر روی قبض های شما خواهد آمد. خرابی این قطعه، می تواند باعث بروز مشکلات تخلیه هم بشود؛ به حدی که لباسشویی به کلی عمل تخلیه آب را انجام نمی دهد و کدهای خطا بر روی لباسشویی شما نقش خواهند بست.

با این وجود، بسیار مهم است که برای افزایش کارایی و عمر لباسشویی، فیلترتان را به طور منظم برسی و تمیز کنید و در صورت نیاز، آن را با یک قطعه جدید عوض کنید.

عوارض تعویض نکردن فیلتر لباسشویی

علائم گرفتگی یا خرابی فیلتر تخلیه چیست؟

زمان برسی و تمیز کردن فیلتر، طبق توصیه کارشناسان ۲ تا ۳ ماه یک بار است. برخی نیز توصیه می کنند که اگر زیاد از لباسشویی تان استفاده می کنید، این کار را هر ماه انجام دهید. در صورت مشاهده مشکلات زیر، زمان آن رسیده که برای برسی فیلترتان اقدام کنید و در صورت نیاز، آن را تعویض کنید.

  • تخلیه آهسته: اگر فیلتر مسدود شود و یا کارایی خود را از دست دهد، عملیات تخلیه دستگاه شما بسیار کند خواهد شد. زمان عادی تخلیه یک ماشین لباسشویی، بین ۲ تا ۵ دقیقه می باشد.
  • تخلیه نکردن دستگاه: اگر تخلیه لباسشویی شما به کلی متوقف شده و شما با مقدار زیادی آب داخل وان رو به رو هستید، احتمالا فیلتر تخلیه تان مشکل پیدا کرده است. البته، عوامل زیادی هستند که می توانند باعث عدم تخلیه لباسشویی شوند و خرابی فیلتر، تنها یکی از آن ها است.
  • بوی های عجیب: اگر به تازگی لباس هایتان را از لباسشویی درآوردید و آن ها بوی کپک می دهند، می تواند نشانه پر بودن بیش از حد فیلتر لباسشویی باشد.
  • پرز روی لباس ها: اگر وقتی لباس ها را از ماشین لباسشویی بیرون می آورید، متوجه مقدار زیادی پرز روی آن می شوید، به احتمال زیاد فیلتر دستگاه به مشکل خورده است. مشاهده پرز در داخل لباسشویی هم می تواند به همین علت باشد.

فیلتر تخلیه لباسشویی در کجاست؟

برای برسی کردن فیلتر لباسشویی تان ابتدا باید بدانید که در کجا قرار دارد. سریع ترین راه برای این کار مراجعه به دفترچه راهنمای محصول و یا خواندن مقالات تخصصی ما است. با این حال به طور کلی، فیلتر را می توانید در محل های زیر پیدا کنید:

  • در گوشه پایین جلویی لباسشویی، پشت یک دریچه مستطیلی یا مربعی
  • در انتهای شلنگ تخلیه
  • زیر درپوش همزن مرکزی (تنها در لباسشویی های درب از بالا)
  • در امتداد لبه بالایی درام

اگر در پیدا کردن فیلتر به مشکل خوردید، به آسانی یک تماس تلفنی یا پر کردن فرم، می توانید از متخصصان ما کمک بگیرید.

فیلتر تخلیه لباسشویی در کجاست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

تعمیراتو 24

نماینده مجاز تعمیرات لوازم خانگی در تهران، مشهد و کرج

ایمیل ما
تماس با ما
دفتر مرکزی

خیابون کارون شمالی پ 38

شمال تهران: ولیعصر نرسیده ب پارک وی کوچه افق پلاک 40

شرق تهران

نارمک خیابان طاهری خیابان ملایری پلاک 10

درخواست سرویسکار فوری